-9-

Hej kära blogg...!!
Jag trodde aldrig att man kunde bli så otroligt besviken och ledsen.......
Jag har för det mesta ställt upp och det är detta man får...:(
Mitt hjärta gick sönder tror jag...
Jag känner mig nertrampad i skiten..

Jag skriter i sakerna det är just det att det finns lögner i hela saken och det är det jag inte tycker om ..:(
Sak samma om du tappat bort det eller bara inte hittar det just nu du behöver lixom inte säga att du har gett mig sakerna..
Jag förstår som inte vad jag har gjort..
Jag ville inte ta tillbaka sakerna för att bryta kontakten med dig utan för att jag skulle lämna tillbaka en sak sedan har jag sagt att jag har problem med svanskotan så jag behövde den andra saken till det..


Ne jag är bara besviken skulle kunna sitta i timmar och skriva hur besviken jag är av en som alltid på något sätt kommer finnas på något sätt i mitt liv..

Det trodde jag verkligen inte dig ...

Du var den sista personen som jag trodde skulle kunna göra något sådant..

Jag hoppas att du kan förstå hur jag känner jag tror att du skulle ta mer illa upp än vad jag gör just nu..

Att du inte kunde följa med accepterade jag till fullo..
Men det känndes som att ingen visste för att vi fick olka svar hela tiden.. du fick som ett nej och jag ett ja..:S
Så det gjorde det hela lite rörigt..

Sedan förlåt för att jag la ut din dotter på internet men jag är inte den ända som har gjort det....
En annan i din släkt har gjort det men det är jag som får skäll :S
Det är så lätt att ta bort det så det är klart jag tar bort bilderna men jag tyckte att Hugo blev så fin på dom..
Så jag ska försöka att klippa bort så jag ändå kan ha bilderna på Hugo..

Sedan så är det konstigt att du är så snäll och tycker att du står någon nära nu när du har snckat dåligt om den personen en gång. :S jag tycker att det är skoj att ni har roligt tillsammans men jag tycker inte om att ena sek så är det fel på personen sedan är personen helt okej och står en otroligt nära..
Om du nu läser detta på något sätt ta inte illa upp..
Nu är jag till dels ledsen och känner bara att jag måste skriva av mig..
Jag har inte skrivigt ditt namn så jag har inte gjort något fel på så sätt..

Men tänk dig själv om det skulle häna dig. Jag tror inte du skulle vara så glad......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0