-8-

HATAR....
Hatar att bli trampad på :(
Jag vet inte men jag försöker göra så mycket att jag snart skiter i allt..
Det känns som att alla ignorerar det jag säger..
Jag snackar om att jag inte mår bra att jag inte trivs i en viss sits det åker ut sedan kommer det inte på tal förns jag själv tar upp det igen...
Sedan när jag försöker att göra något så då går det inte..

Ne det är bara blä vill jag säga....

Ikväll blir det att vara hemma och idag på dagen blir det kanske BVC för att väga Hugo.
När ska jag ta mig i kragen det går inte att göra såhära..
Jag vill inte men försöker att göra saker.. 
Jag orkar inte men försöker..

Aja ska försöka att hitta på något vättigt att göra på dagarna ...
Då kanske man kan skita i allt sådant..
Då kan jag och Hugo leva för oss själva på dagarna.. :D:D:D det skulle vara underbart på ett sätt men ja..... 


Kommentarer
Postat av: Beffa

Är det om det du berättade i helgen? Ursch :( Jag förstår att det är jobbigt jag skulle aldrig palla. Tycker du är stark som försöker!!

Ni kan alltid komma och hälsa på mig om ni har lite och göra, jag jobbar ju kväll varannan vecka så då är jag ensam också!

Kram!

2009-01-28 @ 13:25:06
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0