-5-

HUGO 7 MåNADER IDAG!!!! :)


KALLT....!!!

Sitter här och fryser som en tok...
A Försov sig idag.. Han hade skrivigt fel år på telefonen när han fick den så att det var lördag enliget hans mobil :P
Men han hade tur som vaknade 07:15 så det inte blev mera för att hugo sover numera till kl 8-9 om inte mera :)


Helgen: I fredags så for jag och Hugo till Obs så fort vi vaknade nästan för att inhandla en pressent från min pappa till min mamma för att han hade inte haft tid sedan hade han varit sjuk..
Så då gick jag och Hugo på H&M och Kapphal. Tillslut så hittade vi en blus eller vad man ska kalla det på H&M.
Efter det begav vi oss till mamma som väntade på oss :P
Jag passade på att mata Hugo medans hon var ute och gick med hundarna för att sedan skulle morfar och mormor komma till mamma...
När dom komme såg man hur glad morfar blev att få se han igen för att han har legat inne på sjukhuset lite mer än en vecka... Efter morfar och mormor hade farit så komme farmor och farfar men dom hade så brottom hem till Miss It (deras hund) så dom han knappt sätta sig så skulle dom fara.. :P
Efter det så hände det inte så mycket så kl 5 så började jag och Hugo bege oss hemmåt för att hämnta A för att sedan fara till Skravelsjö.
För att där hade Wilma födelsedagskalas och hon fick massa Barbie.. :P
Vi tog massa bilder på barnen tillsammans för ramen som vi ska ge i pressent tror jag till A och syskonens mamma och pappa...
Sedan hände det väll inte så mycket Hugo är sjuk igen .. :( är så less på det han blir nog aldrig fri från hostan och snuvan :(

Lördag: I lördags så fick vi sovmorgon. Sedan så for på vi på Laitis och lite affärer för att sedan fara och gratta mamma igen. Efter det så for vi och mellan handlade :P Efter det så städade vi bort en massa saker från köket och hallen och fick det riktigt fint tycker jag :)
Efter vi hade ätit så komme J förbi och vi spelade Wii. NEDC :) Jag blev fast för det när jag också började testa men jag tycker att alla skrattade som åt mig för att jag var son en flipperboll :) men skoj var det ändå :P Senare på kvällen så for J för att hämnta upp andra J  på jobbet. och dom kommer tillbaka efter ett tag och då spelade vi mer och skrattade lite mer..
Sedan blev det sängen för mig iaf menadans dom andra spelade..:P
Jag har blivigt en vikling fast det är nog bra att jag känner efter så jag inte är en kärring hela tiden :)


Söndag:
  Igår så när vi vaknat och bara tagit det lugnt så ringde mamma och sa att min lillebror hade match på ersäng..
Då blev det tal om vad vi skulle göra ..
Så jag blev sugen på att gå dit..
Men vi har snackat om att vi ska ha hämtat en hallmöbel från vindeln.. Så då blev det så istället..
Sedan när vi kom till stan igen så lämnade vi bara av den hemma sedan for vi till mamma och pappa för att lämna av hugo för att sedan fara till E&J för att fara ut till stan och äta och se på bio.. Det var otroligt trevligt =) Filmen var värd och se men jag vet inte om det var något mer :P hahaha... alla skrek då i biosalen..  ( vi såg the unborn..)
Hela familjen slocknade när vi hade varit och hämt hem hugo igen :)

Det var det som hade hänt i helgen som helhet :P
Har säkert glömt något roligt ....
Hoppas ni har haft det lika bra som jag....

Veckan :

Måndag :
Ska jag tvätta så fort Hugo har vaknat vill inte gå ut annars... Annars så har jag och Hugo inget annat för oss så om något som läser detta inte har något för sig idag så är dom/den välkommen :)

Tisdag : Tomt som det ser ut nu...

Onsdag : Tomt på dagen annars så ska jag till min kusin på kvällen..

Torsdag: Tomt tror ja eller iaf vad jag mins :P


Sedan helgen : Tomt förutom på lördag dag tror jag det var :P för att då ska A och T hålla på att skruva bil min bara inte vilken nu :)

Bilder kommer senare idag när jag har ork och tid :)


Kommentarer
Postat av: Beffa

De va jättemysigt o träffa er :D Måste göra om det snart :D Kram!

2009-01-26 @ 10:43:42
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0