-4-

Hej igen....!
Satan så förbannad man kan bli, Less, sur. Kan inte 13-18 åringar växa upp lite..?
Det är ju faktiskt det som är frågan..
En minnes sida ska man ju inte skriva dumma kommentarer eller börja HOTA folk...
Jag undrar ju verkligen om det kommer hända något eller om det bara är snack..
För att dom har tydligen försökt en gång..
Jag tror till och med att det finns dom som är kapabel till att göra ett nytt försök..
Det stod till och med tror jag att han redan fått någon smäll..
Ja det är jätte synd att eran vän mattias inte lever längre och att han skrev dumma saker..
Men ni kan väll visa att ni är bättre..
Försöka att få den personen blockad och sedan gå vidare för att jag tror inte Mattias skulle bli glad om något hände..
Jag hoppas att om någon läser detta förstår hur jag tänker och tycker..
För om mitt barn Hugo skulle varit äldre skulle jag bli orolig om han gjorde så här som dom här pojkarna håller på och dom är inte ens gammla..
Det finns ingen som helst anledning att hota denna person till livet för att han är omogen och vill ha uppmärksamhet på en rip sida..
Jag kan tänka mig att ni är sårade och är väldigt ledsen för det som hänt..
Men våld löser inget.
Det gör det nog bara värre...
Jag var bara tvungen att säga detta....
Blev så otroligt förbannad när jag läste detta..


Jaja åter till mitt liv !
Onsdag:
I onsdags så var jag på Andreas jobb och visade upp hugo medans jag väntade på att klockan skulle slå 12 för att sedan fara till hedlunda..

När jag kom till hedlunda så var det inte så många.
Jag och Hugo satte oss på mattan och Hugo var så nöjd bara av att sitta för att han har nyss lärt sig..
Sedan hittade han några leksaker som verkade vara otroligt goda.. :P
Han satt med dom i nästan 2 timmar om inte mer :)
Vid halv 3 tror jag klockan var så for vi och så fort jag hade klätt på honom innan jag skulle gå ut till bilen så somnade han och när vi kom ut till bilen så somnade han igen han har TRÖTT :)

När vi hade varit på där så for jag och Hugo till mamma och pappa.
Där var till och med mormor.
Hugo fick mat och sedan tyckte min mormor att han skulle sova så hon började sjunga för honom som att han skulle sova ..
Fast jag sa att han inte kommer vilja sova utan sitta och leka..
Då vräker hon ut att han kan faktiskt inte sitta hela dagarna för att då kan han få "skolios" eller hur det stavas.
Jag blir så sur på henne att hon alltid ska påpeka att jag är en dålig mamma....
Att jag är så vårdslös när jag klär på honom..
Att om det var jag när jag var liten att jag skulle ha skrikigt om någon gjorde som jag gör på Hugo..
Att jag hela tiden matar honom att han aldrig får vara utan mat...
Att jag klär på honom för lite kläder..
Jag hoppas verkligen inte att jag är en dålig mamma.. :(
För att jag vill verkligen min sons bästa..

På kvällen så for vi till MG.
Där skulle vi fixa min bil :)
Men det blev inget av.. :(
Vi hade fått fel bromsar....
Så det var bara att packa ihop när man hade tagit lös allt..

Torsdag: I torsdags så var jag hos mamma och hjälpa henne att baka för att hon fyller nämligen år på Fredag (idag).
Sedan for jag och Andreas till Tobbe, Petra, Emma och Lilla Iza :D
Vi hade jätte trevligt och såg film och pratade.. :)
Tänk när man hade lika liten bäbis som Iza är :P
Det är mycket lättare och bära dom då :)
Hugo var så otroligt snäll och mysig när vi var där..
Sedan for vi hem och hugo somnade så fort han hade ätit lite mat...

Frdag;(idag): Mamma fyller år idag så man ska dit ocg gratta henne.. :)
skriver mer sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0