-2-

Ikväll......
Jadu det har varit en jobbig kväll fram och tillbaka.. Hatar pengar.
Det blir bara massa tjaffs..
Men ja hoppas det löser sig så småning om...

Ryggen......
Eller ja det är ju inte ryggen utan det är svanskotan eller ja det är ju inte som det riktigt heller :(
Jag har bara så ont när jag ska ställa mig upp från en stol eller sätta mig ner eller böjer mig för att plocka upp något från golvet....
Men det som är värst är ju när det håller på att röra sig i svanskotan då gör det så ont att det bara rinner tårar... Inte för att jag blir ledsen eller så utan dom kommer för smärtan är så stark....
Jag hoppas att det far bort över natten som det har gjort några gånger för att sedan komma tillbaka igen.. Så jag orkar fara imorgon för att om det är som det är nu så orkar jag verkligen inte fara imorgon så kommer jag dö på kuppen... För att böja sig ner efter Hugo eller ta upp honom eller så det kommer jag inte klara av....


Morfar......
Morfar ligger fortfarande på sjukhuset och mår inge bra. Det började men kärlkramp men det har blivigt en jobbigare smärta och nu får dom inte igång stimmulatorn som ska hjälpa smärtan på traven så han väntar på operation... Hoppas att han får komma hem snart...


Torsdag....
På torsdag ska jag hjälpa mamma att baka till hon fyller år... Sedan så ska jag tvätta.. Vi har en hel del att tvätta för att Hugo har fått så många nya kläder som han ska kunna använda....

Får skriva mera imorgon ska ta och gå och lägga mig och sova nu....
Skriv gärna en rad eller två....


Kommentarer
Postat av: Boll

Hej vännen! Hur är läget? Vi får ta och hitta på nått snart om du vill :) Till veckan jobbar jag kväll, kanske kan titta förbi nån dag?

Kramar!

2009-01-22 @ 05:50:22
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0