-10-

Igår och idag ..
Fy fan säger jag bara.. aldrig blivigt så besviken..
Du var dessutom den sista jag trodde jag skulle bli det av..
Sedan så säger du att vi måste lösa det och då när jag säger det så säger du att du är så SÅRAD....
Men vad tror du då jag är ......
Jag kommer nog berätta mer i detaljer senare vid tillfälle vill bara skriva av mig lite nu..
Jag har näst intill släppt allt jag har i handen för att hjälpa dig med vissa saker..
Ena seknden så hade du aldrig lånat en sak sedan helt plötsligt så hade du lånat men lämnat tillbakavid nästa tillfälle..
Bara en sådan sak gör allting så osannolik..
Jag har sagt nu att jag stuntar i sakerna men det är just saken och nu pengarna som är med i det hela..
Tråkigt..
men jag hoppas du står för det du gjort nu och står för det den dagen som det kommer bli märkbart..
För att om jag hör att du sagt något annat än vad som stämmer kommer jag att bli så JÄVLA BESIKEN OCH SUR.
Så jag nog tillslut kokar över..
Det har varit nära nu när du säger att vi ska lösa det och inte ens ger det en chans..
Jag tror inte du har varit hemma och grinat iaf..
För om jag känner några rätt så kommer det att vara dom som saknar hugo och oss.
Så jag hoppas dom frågar och du svarar..
OCH nu STÅR för det du har gjort och sakt...
Jag hoppas nästan på något sätt att du kommer skämmas...

men nu ska jag inte vara så dum .



Fråga om det är något så kasnke jag kan svara om det är något ni tycker är konstigt eller oklart..

Kommentarer
Postat av: Beffa

Vad är det som händer? Låter väldigt jobbigt iaf :( Finns här om du vill prata av dig iaf :D

2009-01-29 @ 23:24:21
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0