-1-

Hej Igen!
Nu var det ett tag sedan igen sedan jag skrev… Det har alltid funnits något att göra på slutet men ändå inget. Jag är så uttråkad på dagarna.

Jag gick förbi på familjecentralen på ersboda idag för att väga hugo. När jag kom dit så tänkte jag att jag skulle kolla vad det var för folk på öf. Men barnen är 1 år och uppåt och då känns det som att det inte så motiverande.. men hugo vägde 9290g. han har inte gått upp så mycket nu denna vecka.

Jadu vad ska man egenteligen skriva här då.
 
Imorgon kanske jag och Hugo ska fara till hedlunda kyrka för att träffa massa mammor och andra barn. men jag vet inte vad det är med mig.. Jag känner att jag vill träffa folk men jag orkar inte fara någon stans min kropp orkar inte. Jag har problem med svanskotan kan knappt ställa mig upp eller sätt mig och värktabletter fungerar ej + att jag knappt klarar av att bära Hugo då.Jag önskar att jag hade någon som hade lust att komma hit och vara med mig och hugo på dagarna.. Det skulle vara så trevligt att få besök…

Det skulle kännas roligt att vakna på morgonen.. Det är klart att det känns roligt att vakna på morgonen för att få umgås med Hugo men det hade varit roligare men någon annan person där eller några andra personer där.. :)Hugo skulle nog få det mycket roligare och tycka att det är väldigt intressant..

Han kan ju sitta för sig själv nu.. han utväcklas så otroligt fort just nu, han kan till och med hålla i flaskan själv och äta.. Jag är så stolt…

Igår snackade jag med en person som väntar barn. Jag känner igen mig så himla mycket så det nästan är läskigt ..Jag var nästan i samma sits som hon..
 
Jag tycker inte om detta just nu.. egenteligen så skulle Jag Andreas och Hugo äta med hela andreas familj på droskan … Men mamma fyller ju år så jag var inte alls peppad på det sedan så blev det så att droskan var fullbokad nu och 2 veckor framåt.. så då blir det ju så klart ändå något.. så då ska vi till ena syster och äta.. Men mamma då jag hatar sådant.. jag vill inte fara till ena systern:( jag vill vara och gratta mamma men jag har som ingen anledning till att inte fara heller eftersom mamma inte fyller jämt heller.. så då vart det som sagt att då kan vi ju fira henne någon annan dag som på lördagen och fara till ena systern på fredag.. men jag känner mig inte alls sugen men som man brukar säga.. det är väll bara att bita tag i det sura äpplet och fara och göra det bästa av situationen..

Jag önskar att man hade orken och styrkan tll att klara av vissa saker men snart känner jag att jag vill inte vara med.. Jag mår inte bra av vissa saker skulle hellre vara bara med mig själv då.. Men man säger det flera gånger på det finaste sättet man kan men det går som inte in och sedan är det glömt Jag hoppas att det går till sig snart för att jag vill att det ska funka men ingen förstår riktigt hur svårt det är för mig.. :’(

Ne nu ska jag gå och laga middag och busa med hugo..
Hoppas ni har haft trevligt om ni har läst min blogg.
lämna gärna en kommentar……
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0